Future History

History Buff, Trekkie, Star Wars Fan, Whovian, Hunter, Browncoat, Writer, Snack Slinger

Nope

Nope, can’t do it anymore, done for tonight

gideon-jurassicpark:

drendarmorevo:

gideon-jurassicpark:

drendarmorevo:

gideon-jurassicpark:

raviel2001:

gideon-jurassicpark:

Ankle fucking shanker. This little shit changes everything. Shank everybody’s ankles!

Holy crap this is good!

He shanks ankles, what’d you expect was going to happen?

Mmmm, looks like a removal magnet to me!

Looks like i’m gonna shank your ankles

Why ya gotta be so hostile?

Mothafucking mardu, bitch. This is our turf now.

So glad all of the good removal from Theros block is in Abzan’s colors too.We will endure.

gideon-jurassicpark:

drendarmorevo:

gideon-jurassicpark:

drendarmorevo:

gideon-jurassicpark:

raviel2001:

gideon-jurassicpark:

Ankle fucking shanker. This little shit changes everything. Shank everybody’s ankles!

Holy crap this is good!

He shanks ankles, what’d you expect was going to happen?

Mmmm, looks like a removal magnet to me!

Looks like i’m gonna shank your ankles

Why ya gotta be so hostile?

Mothafucking mardu, bitch. This is our turf now.

So glad all of the good removal from Theros block is in Abzan’s colors too.
We will endure.

gideon-jurassicpark:

raviel2001:

gideon-jurassicpark:

Ankle fucking shanker. This little shit changes everything. Shank everybody’s ankles!

Holy crap this is good!

He shanks ankles, what’d you expect was going to happen?

Mmmm, looks like a removal magnet to me!

gideon-jurassicpark:

raviel2001:

gideon-jurassicpark:

Ankle fucking shanker. This little shit changes everything. Shank everybody’s ankles!

Holy crap this is good!

He shanks ankles, what’d you expect was going to happen?

Mmmm, looks like a removal magnet to me!

georgiatennants:

There’s one thing I always meant to ask Jack. Back in the old days. I wanted to know about that Doctor of his. The man who appears out of nowhere and saves the world. Except sometimes, he doesn’t. All those times in history, when there was no sign of him, I wanted to know why not. But I don’t need to ask anymore. I know the answer now. Sometimes the Doctor must look at this planet and turn away in shame.

Torchwood: Children of Earth

This was Bullshit in every form of the word.  The Doctor would not have turned his back on the possible suffering of millions, PARTICULARLY children.  He would’ve then turned and used it to SHAME the governments of the world.  This is corruption he would not have tolerated from a people he supposedly “protected.”

This season was the moment it stopped being a Doctor Who Spinoff and became some horrid crap taking a dump on the setting.

bigbeardedbastard:

Battle ready.
Cherno Alpha and Crimson Typhoon were sold so short in the movie.

Crimson Typhoon moreso than Cherno Alpha, but in general yeah, both got shafted hard for the sake of storytelling.

(Source: buckynatasha, via thegeekygreek)

r3nt-2-0:

Random person:
Top Gear is a show about cars, right?

Me:
Right..

Random person:
So why they are in the jungle and one of them is screaming “I’m the god of hellfire” with a chainsaw in his hands?

Me:
…because…well,it’s complicated.

Its not hard at all, you watch the show, you love it, and you accept “it’s tangentiallyabout cars”

(via topgear)

hotelceilings:

brookeeverdeen:

*slides $10 to the government* please cancel school

*puts it towards buying more military defense* *raises college tuition*

Most frustrating thing in the world for me, whenever Virginia announces a budget shortfall, the first thing that gets hit is state universities followed by schools in general.  This is decidedly wrong.

(Source: brookeeverdeen, via chandra-nalaar)

thenewestphyrexia:

drendarmorevo:

thenewestphyrexia:

drendarmorevo:

thenewestphyrexia:

drendarmorevo:

mtgfan:

Get the Angels on your side in Commander

Iona against a monocolor commander deck is quite possibly the most dickish thing ever.

Iona against decks is the most dickish thing ever

Well, luckily for most people they play 3-color commanders, so they have plenty of options for her removal.

I’m just imagining a W/G EDH deck based around using Elvish Piper to bring out fatties like Iona.

Iona is the most dickish thing ever.

*Stares longingly at Iona in his rares binder* No, I’m pretty sure there are more dickish things.  Like Elvish-pipering Emrakul of Aeons Torn into play.

Emrakul is banned in commander and that requires two card.

Fine, Kozilek or Ulamog. Either one, on turn 5.